Bruktbilgruppens verkstedsamarbeid
Informasjon
Bruktbilgruppen har samlet utvalgte verksted, uavhengig av kjedetilknytning, i et verkstedsamarbeid.
Hensikten med samarbeidet er at våre medlemmer skal få tilgang til verksted som gir trygghet på at reklamasjonen håndteres av en part som gjør det på forhandlerens premisser, og ikke bileierens, og at de får får løst reklamasjoner profesjonelt, effektivt og kostnadseffektivt.
Samarbeidet handler ikke om en fast prisliste, dette bygger på tillit.
Henvendelsene til verksteder kommer som et skjema på e-post fra vår portal, noe som gjør det lett synlig at den kommer fra et medlem i Bruktbilgruppen.
Hensikten med samarbeidet er at det skal være fordelaktig, lønnsomt og positivt for både forhandlere og verkstedene som er med.
VILKÅR FORHANDLER (BESTILLER):
- Forhandler vil stå som betalingsansvarlig for oppdrag, og viderefakturerer bilkunde
- Forhandler er ansvarlig for å informere sin kunde om at kunden vil bli betalingsansvarlig om det ikke er en reklamasjon
- All bestilling av oppdrag foregår skriftlig
- Forhandler svarer på kommunikasjon og tilbud fra verksted så raskt som mulig
VILKÅR VERKSTED:
- Svartid så raskt som mulig (senest innen 48 timer på arbeidsdager)
Eksempel på hvordan en henvendelse ser ut: EKSEMPEL - Sender tilbakemelding/pristilbud til forhandler, så bestiller forhandler utbedringer ut fra dette
- Verksted utfører kun oppdraget som står i bestillingen
- Dialogen vedrørende feilsøk/utbedringer skal være med forhandler og ikke bilkunde.
Har du spørsmål til samarbeidet?
Ta kontakt med oss!
Kontaktinformasjon

Martin Eriksson
Daglig leder

Hilde Åm Eriksson
Administrasjonsansvarlig